Freitag, 6. Mai 2011

Oprostih snovima zabludu.......


 
 
Ti još uvijek nisi shvatio
promjene na meni,
začahurio si se
u vlastitim lancima.
Zatvorio si srce,
postao školjka!
Tek bi se kroz krhotine tvoga bića,
nasilno ušlo u dubinu
tvojih želja.
Aja sam u ljubavi postala blaga.
Želim biti more tvoje sigurnosti,
kad osjetiš glad,
u mom zagrljaju smiješ otvoriti
kapije tvoga oklopa.
Daruj mi vrijeme do nježnošću
sperem tragove tvog nepovjerenja
i u dubini tvog srca pronađem
najljepši biser
ljubav!
 
 
Na stolu leže ruke
iz nedovršenih zagrljaja
s dlanovima punim
nedavnih milovanja.
Vani se netko smije
grhotno i zlobno.
Željena tišina puca,
razbija toplinu,
mrvi vjerovanja,
a na dlanovima spava ljubav,
sretna u svom postojanju.
 
Dotakla sam tajnu tvog tijela bez kostiju
i nježnost tvojih usana mi pokloni novu sliku.
Naše vrijeme izgubljeno
u vrisku vrtlarevog psa,
ubijeno prije nego su ocvale mimoze,
zatvoreno u naslućenim željama
postade prošlo kada smo poželjeli
slaviti rođenje.
Osjetih tvoje suze na obrazu
i oprostih snovima zabludu.
Zatvorih naše vrijeme u onaj dio mene
gdje dolaze sva i ostaju samo
lijepa sjećanja.
 
"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.
 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen