Samstag, 7. Mai 2011

U očima moje None...



Godinama je bila jedini sudac
mojih čina
i raskrižje mojih puteva.
Energija revolucije u mojim snovima
pratilja bijegova iz stvarnosti,
neumorna, nesalomljiva
prihvatila je moje postojanje
kao produžetak njene mladosti.
A njena mladost?
Njena ljepota na izbljedjeloj fotografiji
i njene oči
skrivaju tajnu nekih davnih želja
i neostvarenih snova.
Nikada nije pričala o zalascima sunca
svoga djevojaštva,
nikada nije pjevala,
ali je poželjela biti Orfej
onoga dana kada je čovjek
s kojim je djelila život,
djecu i ljubav
zauvijek zaspao.

Na dan njegove smrti
mi smo u zajedničkoj boli
pronašle ljubav,
prešućenu njenu i moju ljubav
i moja sjećanja na noći
u kojima je oblozima njegovala
moje užareno čelo.

Danas u predvečerju njenih snova
žive još samo oči
i tiha sjeta u mom umu,
tuga za izgubljenim vremenom
jer nisam osjetila
s koliko je napuklih emocija
ona poželjela biti Orfej
na dan smrti čovjeka
s kojim je djelila, život, djecu
i ljubav.

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen