Montag, 11. April 2011

Zagrlio si me.....






Na horizontu snova,
tamo gdje želje razbijaju tišinu
neka zalutala barka
spusti jedra na pješćanom žalu vjerovanja.
Ruke mjesečine raspletoše kose
anđeoskog sjaja, a
nebesko glazbalo dotknuto Neptunovom rukom
zatreperi simfonijom mora.

Kao Pompeji su bila moja sjećanja,
bjesom vulkana ugušena,
lavom okamenjene ljepote prošlih
i nemogućnosti spoznaje budućih dana
uspmene su vjekovale u dubini duše.
Kao pradavna ljubav Neptuna i Salacije
skrivena u ruševinama srca su bili moj snovi,
vrtlog pomućenih stanja,
tunel na čijem izlazu je stajalo maglovito zrcalo,
u kojem prepoznah trag tvog postojanja u meni.
Beskrajno more želja,
pučina bez tragova spasenja,
Neptunovo carstvo puno strahova,
uzburkana praznina puna čežnji za susretom,
puna žudnji za zagrljajem,
puna neisplakanih suza.




A onda iznenada u jednom sutonu
smješeći se,
jedna velika riba
izroni u moj san.
Doplovih na delfinu spasenja
u tvoj zagrljaj i začuh zvuk orgulja,
 Neptunov dar  morskim vilama.
Zbog naših davnih istina odgonetnuh u sebi tajnu,
koju sam nosila kao spomen na davna vremena.
Odgonetnuh nerješivu jednadžbu naše dvojnosti,
neisplakane suze i vječni znak pitanja na usnama.
Ljubav je bila zatvorena u labirintu prošlih godina,
bez putovnice i propusnice, izgubljena u kaosu života.
Kao Salacija u Neptunov tako ja utonuh u tvoj zagrljaj.
Delfin se smiješio, a morske orgulje su prosipale plimu sreće.
Osluškujemo nježne tonove morskih orgulja,
to zvukovi nebeskog glazbala  pjevaju o ljubavi,
a more i nebo se grle ljepotom ovog predvečerja.
Dva delfina, sretna u svom postojanju,
zaplesaše ljubavni ples i pozvaše nas
u trenutak buđenja iz sna
istkanog iz drevnog mita o Neptunu i Salaciji.





Zagrlio si me na granici sna i jave u trenutku umiranja dana,
a dva galeba poletješe u vječnost
noseći u kljunu znak našeg sjedinjenja.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen