Donnerstag, 14. April 2011

Anđeoska sjenka........



Sjedinjujem misli i osjećanja u alkemiju sna i potvrđujem samoj sebi da su beskonačnost i vječnost u meni samoj, u vjenčanju sna i jave, tuge i sreće, znanja i vjerovanja, svjesti i podsvjesti. Susretati nepoznatu sebe, slušati njen glas u svakom trenutku postojanja, slijediti unutarnji šapat, anđeoski šapat anime candide, izgubiti se u pogledu očiju boje sna, slušati šapate njegove duše i osjetiti ljubav, zakoraknuti svjetlosnim mostom sjedinjenja u zajedničkom snu.


artemida
 

Čini mi se da stojim na obali nevidljivog mora iz kojeg izranja snaga postojanja. Neumorni valovi nezaustavljivo dodiruju osjetila, dolaze i odlaze, penju se i spuštaju, ali su uvijek tu i nedozvoljavaju isušenje svjesne spoznaje. Emocionalni um, anđeoska snaga istinskog postojanja, tajnoviti otok mira i stabilnosti, anđeoski zamak u beskrajnom moru života sidri u meni sretan trenutak u kojem se utopih u anđeoskom pogledu očiju boje sna. Svako jutro kada se još snena okupam u toj ljepoti odlučujem se uvijek iznova za ljubav. To je svaki puta novi osjećaj, osjećaj koji potvrđuje stari, to je raskrižje sudbine i put ka vječnosti.
U anđeoskom dvorcu postojanja, u treperavoj duši mojoj, u srcu uznemirenom se zrcali lik i ja znam da volim. Svaki novi trenutak je nova istina o životu, novo alkemijsko vjenčanje svjetlost i tmina, duša i materija u anđeoskom zagrljaju, svijest i podsvjest u milovanju. Fontana vječnog života, njegova i moja slika treperave u suzama neba, blještave u kapljicama sunca, sretne u kristalima sna, u šapatu anđeoske duše, sjedinjene u osjećanju osjećaja, u ljepoti života pretvorene  u ljubav. To je poezija misli, ona se ne razlikuje od poezije prirode, zvjezdane poezije univerzuma s kojom sam anđeoskom sjenkom sjedinjena. Ako je stvarna činjenica da se sve u univerzumu ponavlja, ako sam već jednom bila i ako ću još jednom biti i činiti isto što sada činim, onda bih trebala činiti samo dobro da se ono ponavlja.



artemida


Vjerujem u anđeosku sjenku koja me cijeli život prati i živim ulovljena u mreži vremena u kojoj ću beskonačno trajati. Sve drugo oko mene će se možda mijenjati, moje tjelo će možda izgledati drugačije, ali ja ću i za tisuću godina biti ista, moja duša će biti ogrnuta svjetlošću zvijezde pod kojom sam rođena, bit će branjena anđeoskom sjenkom, štitom Anđela koji stražari nad mojim snovima. Ako u ovom ljubičastom beskraju postoje i drugi svjetovi, možda se zrcalim u njima kao što se oni zrcale u meni. Osluškujem svjetlosnu muziku životnih i ljubavnih sfera, osluškujem šapat anđeoske duše univerzuma, čujem šapat anđeoske duše moga malog svemira i vjerujem u ljubav.

http://o-andelima.blogspot.com/

http://sretan-trenutak.blogspot.com
  

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen