Montag, 25. April 2011

Sretna igračka vjetra.





Travanj odlazi kotrljajući se u kristalnim kapljicama licem vremena. U zelenim vlatima njegova imena se iskre suze varljivosti, maslačci su oborili glave pod navalom tuge neba, a vjetar u tek procvaloj krošnji jorgovana sklada simfoniju dolazećem rožnjaku. Zrak je pun zlaćanih niti tek nazirućeg sunca, ljubav je prosula svoju purpurnu haljinu nad ovaj suton umirućeg mjeseca. Udišem ljubav i srce titra poezijom ruža koja me vraća u davni san. Osluhnuh što mi srce poručuje svojim sjećanjima. Kreni u potragu za prohujalim trenutcima, oživi ih u sebi i u meni šapuće mi ta čudesna građevina satkana od kristalih uspomena. Slike davno zaboravljene oživješe ovim divnim snom u ovoj čudesnoj oluji uspomena i  rastopljenog vremena. Mnogi treptaji oka prošlosti su zauvjek ocrtani znakovima i svjedoče snagu našeg proteklog vremena. Slike velikih majstora, koje pamtim iz monografija, muzeja i galerija žive u meni novim bojama i trenucima njihova nastajanja. Oluja ruža se zrcali u mojim pjesmama, vrtlog nebeskog vretena iskri spiralnu dinamiku ljubavi u kojoj sazrijevam već godinama. Poezija Tina Ujevića je tiho nadahnuće mnogom izričaju moje duše, šaputava svjetlost njegova dara se pretače u ocean snova i rađa sedefastu školjku u kojoj sazrijevaju biserna slova kojima pišem o boli, tugama, sreći i ljubavi.  



U vjetru pjanom osjetih bolni krik života,
tvoj život kao list u jeseni davnoj
zadrhato je elegijom sna.
Bili smo u tmini,
u oblaku straha,
ti i ja jedini,
ljubljeni,
ti istino sna,
snu mojega života.
Sjedinjeni nekim dalekim,
samo nama vidljivim, svijetlom
ostadosmo jaki u
vrtlogu strahote.

Vjetar je pjevao o ljudskim čežnjama
zvijezde šutile o našim snovima,
kišile su neisplakane suze.

Ti i ja jedini sjedinjeni
u tužnoj istini
zastadosmo
u univerzumu ljepote,
u svemiru dobrote,
u kozmosu toplote.
Vjetar je donio miris proljeća,
sa obzorja duše podignuo zavjesu umiranja
da u srca uroni
čudesno svijetlo istine,
da nježni zagrljaj

pjeska i pjene
iznjedri biser spasenja.

Ti i ja jedini nježnošću svjetlosnog zagrljaja
postadosmo sretna igračka vjetrova.


http://sretan-trenutak.blogspot.com/

......poleti dušo, za let si stvorena.....


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen